Masterweb

Masterweb je nagrada struke, izvođačima za najbolje radove i ideje prema izboru web-stručnjaka. Npr. u slučaju prijavljene web stranice za ovu nagradu, ne nagrađuju se vlasnici web stranica, već izvođači - tvrtka ili pojedinac koji su napravili web stranicu.

Nagrađeni se biraju kroz prizmu najboljih, najkreativnijih, te najinovativnijih web projekata - web stranica, poslovnih web modela te kreativnih načina web oglašavanja.

Masterweb nagrada nastala je kao poticaj gospodarstvu - kreativcima, dizajnerima, developerima, oglašivačima, poduzetnicima, investitorima i inovatorima da svojim sudjelovanjem u ovom nagradnom natječaju zajedno uče, stječu i razmjenjuju iskustva, te potrebita poznanstva uz promociju svojih najboljih aktivnosti.

Masterweb je jedinstven trenutak koji omogućuje svima koji imaju ono najbolje za pokazati - da to i pokažu medijima i brojnoj publici.

05.06.2013 u u Zagrebu održana je konferencija o internet marketingu WEBOO | 2013.

Konferencija Weboo 2013 s temama viralnog i inbound marketinga, community managementa i optimizacije bila je namijenjena svima koji su direktno ili indirektno vezani uz web marketing, a posebno onima koji se bave: Marketingom i prodajom, web dizajnom, online poslovanjem, Internetskim marketingom te community managementom, optimizacijom i planiranjem online kampanja, web stranica i konverzija te poduzetništvom.

Upravo na tom glavnom godišnjem eventu u web industriji dodijeljena je i MASTERWEB nagrada za najbolje i najkreativnije video radove, u kategoriji 'Online video 2013' prema izboru stručnjaka iz ocjenjivačkog odbora kojega čine.

Ocjenjivački je odbor od svih radova poslanih na natječaj, a pohranjenih na nekom od video servisa, odabrao video uradak koji je ocijenjen od strane Odbora ocjenom 4,25.

Titulu MASTERWEB ponio je Zvonimir Crnković iz tvrtke Reklam-net sa video uratkom 'Brdo trikova subscribe teaser' kao "Najbolji online video 2013" za kojeg je Marina Obšivač izjavila da je "Ovaj tipični teaser video potaknuo interes za poruku koja se pokušava poslati. Ima jasno definiran cilj koji želi postići te sugestivno vodi do željene reakcije."

Inače za one koji još ne znaju Zvonimir je školovani specijalist za internet marketing, stručnjak s višegodišnjim iskustvom za web oglašavanje certificiran od strane Google-a, vlasnik Reklam-net agencije za oglašavanje, te voditelj i urednik vlastite mreže raznih internet portala i stranica.