Google Analytics

Dopustite da Vam pomognemo izmjeriti Vašu online prisutnost

 

Google analytics otkrit će vam statistiku posjetitelja i dati odgovor na mnogobrojna pitanja vezana uz vaše web sjedište.

Ostvarite uvid u metričke podatke vaših aktivnosti
Testirajte i mjerite vaše aktivnosti
Izmjerite povrat investicije
 

Izmjerite

Saznajte sve bitne paramtre vaše web prisutnosti.

Analizirajte

Analizom utvdite koliko su uspješni pojedini web kanali, odakle dolaze i gdje vas napuštaju vaši web posjetitelji. Google Analytics dati će vam uvid u mnogobrojne aspekte vašeg web odredišta

Rezultirajte

Kroz dobivene rezultate analitičkim pritupom možete pronaći greške i prilike na vašem web odredištu. Optimizacijom sadržaja i mjerenjem aktivnosti kroz Google Analytics vidjet ćete koliki napredak ostvarujete sa vašim marketinškim aktivnostima.

Povećajte % CTR

Smanjite % CPA

Izmjerite % ROI

Kao vlasnik svog biznisa ili oglašivač shvaćate važnost toga da imate bitne informacije koje će vam pomoću u donošenju pravilnih odluka i razvitku vašeg biznisa. Bilo da radite u nekoj maloj tvrtki ili za neki veliki brend, velika je vjerojatnost da vaš biznis ima prisustvo na web-u. Nije bitno prodajete li proizvode online, vodite blog ili samo pružate informacije o svojim proizvodima i uslugama, želite znati kakva je interakcija korisnika s vašim web-om, a to je ono što vam Google Analytics pruža.

Analytics je besplatna usluga (s nekim dodatnim opcijama koje se plaćaju) koja analizira promet na vašoj stranici, te vam pokazuje u koje demografske skupine spadaju vaši korisnici, te koje su njihove želje i potrebe. To je platforma koja se povezuje sa svim dijelovima vaše stranice i daje vam uvid u ogromnu količinu podataka, kao što su putanje preko kojih su korisnici došli do vas, koji sadržaj su gledali i koliko dugo, pa čak i s kakvog uređaja su gledali vaš sadržaj.

Softver također može mjeriti prodaje i ciljeve konverzije, na primjer, je li se netko prijavio na vaš newsletter. Pomoću naprednih alata kao što su “lijevak” i “atributi” moći ćete vidjeti koje vam stranice privlače korisnike, a koje ih odbijaju od vašeg sadržaja. To će vam dati uvid u probleme koje morate ispraviti na stranici kako bi pospješili vaše poslovanje. Možda vam je sadržaj na stranici loš ili nevezan za temu za koju se oglašavate, ili možda vaša konkurencija ima bolju SEO optimizaciju i plaćene oglase. Koji god razlog bio, možete ga saznati preko Analytics-a.

Ciljevi vašeg biznisa se u većini slučajeva mogu svrstati u jednu od sljedećih kategorija: e-poslovanje, objavljivanje sadržaja, online informacije ili branding.

Ljudima u e-poslovanju je cilj prodaja usluga ili proizvoda, te će koristiti Analytics kao alat za povećanje prodaje i praćenje prometa tijekom vremena. Ako objavljujete sadržaj, želite znati vraćaju li se vaši korisnici na vašu web stranicu ili se nakon jednog posjeta više nikad ne vrate.
S druge strane, ako vam je cilj biznisa online informacije, želite da su one relevantne korisnicima u trenutku kada ih traže. Na kraju, ako vam je cilj branding, želite da što više korisnika čuje za vaš brend, te da šire vaše informacije svojim prijateljima i poznanicima, kako bi vas što više ljudi prepoznalo na tržištu.

 

Saznajte kako možete biti konkurentniji

Dodatno se informirajte