Youtube oglasi pružaju iznimnu priliku za predstavljanje velikom broju Youtube korisnika koji bi mogli biti zainteresirani za vaš sadržaj. U ovom članku ćemo ukratko objasniti što su video oglasi, kako ih koristiti, te dati nekoliko savjeta koji Vam mogu pomoći u izradi Youtube kampanja i video sadržaja.

Također možete nas angažirati za internet oglašavanje putem Youtube sustava. (Zatražite ponudu)

Youtube oglašavanje omogućuje da oglase plasirate putem Youtube platforme, tako da možete birati skupinu ljudi kojima se želite obratiti, ovisno o njihovom spolu, godištu ili interesima koji ih zanimaju ili sadržaju kojeg gledaju. Također moguće je birati, želite li da se oglasi pojavljuju ljudima prije, tijekom ili nakon gledanja određenog sadržaja, a ovisno o tome oglas može biti smješten na više različitih lokacija unutar videa ili Youtube sučelja.

Youtube nudi nekoliko pozicija za postavljanje oglasa: unutar videa, unutar pretrage i unutar preporučenih videa.


Youtube oglasi unutar pretrage
 se pojavljuju na vrhu liste pretrage korisnika, iznad svih organskih rezultata. Izgledaju kao ostali rezultati pretrage, samo što uz njih piše mala obavijest da je plaćen oglas, dajući im priliku da korisnici kliknu prvo na njih. Odličan način da vaš oglas prikažete uz relevantne druge video sadržaje i pretrage.


Oglas unutar preporučenih videa
 se nalaze pored videa koji korisnik trenutno gleda s desne strane, gdje se obično nalaze tematski slični video sadržaji, također iznad organskih rezultata uz malu obavijest. Ovi oglasi prikazuju se na stolnim i laptop računalima.

video oglasi
Video oglasi unutar videa
 se pojavljuju korisnicima prije početka, unutar ili na kraju gledanja određenih videa. Korisnici imaju mogućnost preskočiti oglas nakon minimalno 5 sekundi gledanja. Za oglase koji traju ukupno ispod 30 sekundi naplatiti će se gledanje ako korisnici pogledaju cijeli oglas, a za oglase duže od 30 sekundi naplaćuje se tek nakon tridesete sekunde u videu.
 
Treba napomenuti kako video oglašavanje Google naplaćuje tek kada neki korisnik pogleda video ili kada 1000 puta prikažete vaš oglas, te vam daje uvid u analitičke podatke pregledanog video sadržaja. Neke od informacije koje dobivate su osnovni podaci o gledatelju/korisniku, iz koje države su, te koliko su vremenski gledali vaš video oglas. 
 
Pripremili smo vam nekoliko savjeta za izradu kvalitetnih video oglasa.
 
Video produkcija
Jedna od najbitnijih točaka je kvalitetan video, jer bez njega nitko neće gledati vaš oglas, te ćete bez veze bacati novac u vodu bez rezultata. Video oglas mora biti kvalitetan, da odmah upadne ljudima u oko i zanimljiv. Morate im pružiti ono što oni žele i trenutno traže. Ako vam video oglasi loše prolaze, možda ste odabrali krivu demografsku publiku, možda ciljate krive interese publike ili im oglas nije interesantan.
 
Kreativni video spotovi
Video s pričom ima veću uključenost publike posebice ako je riječ o uistinu kreativnom spotu, znate one smiješno urnebesne reklame o kojima se priča na kavi, no moguće je koristiti i emocije u video spotu tako šaljete jasnu i upečatljivu poruku. Za pravi video i pravu priču ponekad je potrebna samo ideja, no često je riječ o timu ljudi i mnogo planiranja kako bi video sadržaj na kraju uistinu ispričao vašu priču. Zbog toga dobro je konzultirati se ili angažirati kreativnu agenciju koja će vam pomoći osmisliti vaš video.
 
Radite kraće oglase
Ljudi imaju kratku pozornost, koja se iz dana u dan još više smanjuje. Unutar prvih pet sekundi, vaš oglas mora ljude barem malo zainteresirati da ga ostanu gledati, nakon čega imate maksimalno 60 do 90 sekundi da im prenesete svoj sadržaj.
 
Fokus stavite na specifične ključne riječi
Ako znate kome se želite obratiti, morate znati i koje ključne riječi ih zanimaju. Video oglas vam može biti savršen, ali ako ciljate sve ljude na Youtube-u, neovisno o interesima i ključnim riječima, imat ćete jako loše rezultate, što će se loše odražavati na cijenu vaših oglasa. Vaš video tematski mora odgovarati ključnim riječima i interesima vaše publike, nećete se npr. kuharima oglašavati s video oglasima o tečajevima za programiranje.
 
Preporuke drugih ljudi
Ako možete, pokušajte u svoj oglas ubaciti preporuke drugih ljudi koje ste snimili za izradu video oglasa. Veća je šansa da će ljudi vjerovati vašem oglasu ako vide druge ljude koji su zadovoljni vašim proizvodima ili uslugama, nego da sami tvrdite kako ste dobri i pouzdani.
 
Jasna i konzistentna poruka
Tematski, vaš oglas bi tematski trebao biti od početka do kraja jednak, te da odražava vaše proizvode i/ili usluge kao i publiku kojoj se obraćate. Ponovit ćemo još jednom, jer je veoma bitno, vodite računa o tome kome se obraćate, te svoj video sadržaj prikladno prilagodite.
 
Reklam-net Vam može pomoći u cjelokupnom procesu izrade video oglasa od osmišljavanja priče, koncipiranja ideje i scenarija, preko snimanja i montaže video materijala do distribucije snimljenog video sadržaja kroz razne medije ili putem Google oglasa i Youtube platforme. Višegodišnje iskustvo, znanja, tehnika i oprema koju koristimo jamstvo su da za vaše poslovanje možemo odraditi vrhunsku video produkciju i marketing koji će vam pomoći da lakše predstavite vaše poslovanje velikom broju zainteresiranih ljudi.
 
Sudjelovali smo u izradi i promociji raznih video sadržaja za naše klijente na domaćem i Europskom tržištu, ukoliko ste zainteresirani za Youtube oglašavanje rado ćemo vam prezentirati naše radove, rezultate i mogućnosti, te ovisno o vašim ciljevima i budžetu preporučiti idealan način za oglašavanje.